4 januari 2012

Nieuw: Fitness logboek!

Hi!

Hopelijk hebben jullie oud op nieuw goed kunnen vieren!  Voor mij was het anders verlopen dan verwacht, maar wel gezellig. 's Avonds en midden in de nacht zijn we naar de apotheker en dierenarts gemoeten omdat een huisdier van een vriendin ziek was geworden. Gelukkig zijn er mensen zo lief dat ze zelfs op nieuwjaarsnacht klaarstaan voor onze diertjes! En ohja: de champagne hangt nog tegen het plafond (vriendlief had een moment van spontaniteit, haha). Ach, het moest toch zowieso geverfd worden. Het was een jaarwisseling met onze beste vrienden, niet spectaculair maar wel <3.

Het nieuwe jaar bracht me op het idee om online een logboek bij te houden over mijn fitnessroutines. Ik ga bij de fitness ook vragen of ze me elke maand willen meten zodat we kunnen zien wat het oplevert. Natuurlijk hoort voeding er ook bij, maar dat vind ik (voorlopig) nog wat te omslachtig om op de website te zetten. Voorlopig is deze pagina nog een beetje kladwerk; ik verander vaak van layout e.d. vooraleer ik vind wat het beste werkt.

Verder wil ik binnenkort van start gaan met het Sonja Kimpen suikerafkickplan. Later meer hierover; ik moet het allemaal eerst zelf een beetje uitzoeken.

Tenslotte -los van fitness- ben ik begonnen met FlyLady: een online hulpprogramma om het huishouden te doen. Elke dag krijg je nieuwe opdrachten en doe je vaste routines, en elke week neem je een andere zone in het huis grondig onder handen. Ontdekt dankzij Mascha van Beautygloss :) .

What can I say, ik hou van planning, routines, en concrete resultaten (liefst in statistieken # nerd). Het is ook geen toeval dat ik op zoek ben naar werk als social researcher. Binnenkort mag ik op verschillende universiteiten gaan solliciteren; spannend! Het wordt stilaan echt wel tijd dat ik een baan vind in lijn met mijn studies, maar ik geloof erin!

Tot volgende keer,

Dorien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten