2 december 2011

Reading: Burn the Fat, Feed the Muscle

Ik hou van motiverende en informatieve boeken. Soms kom ik op stukjes tekst die een klein eureka-moment in me opwekken en dat zorgt voor een enorme boost. De volgende dag ben ik dan vaak helemaal opgepept en klaar om eraan te beginnen. Ik durf te beweren dat enkele boeken mijn leven allround positief veranderd hebben.
'The Secret', 'The Deeper Secret' ,'It's not how good you are, it's how good you want to be',.. .Stuk voor stuk aanraders, if you ask me.

Nu ik ook met fitness gestart ben, is het niet verwonderlijk dat ik weer aan het zoeken ben naar goede literatuur. Een groot aandeel bestaat uit zogenaamde wonderdiëten. Iets waar ik niet in geloof. Ik was daarom ook blij  het e-book 'Burn the fat, feed the muscle' te ontdekken van Tom Venuto. Tom Venuto heeft jaren ervaring rond fitness en bodybuilding, ook als personal trainer. Hij heeft dus met allerlei types mensen gewerkt en zou dus moeten weten wat realistisch en haalbaar is voor het grote publiek. Ik ben vooral blij dat hij ook niet gelooft in gekke diëten en verdachte supplementen.


Guys. het gaat hier om 340 pagina's pure tekst! Alles komt aan bod: o.a. motivatie & goal setting, lichaamstypes, voedingsstoffen, cardio en krachttraining. Ook geschikt voor beginners, en niet enkel voor bodybuilder-wannabes. Het is Engelstalig, maar ook mensentaal. Voor de meesten zou dit dus geen groot probleem zijn. 

Ik hoor langs alle kanten positieve verhalen over dit boek. Voor mezelf hoop ik veel bij te leren, maar natuurlijk wil ik de meest interessante stukjes ook met jullie delen! 


Liefs,
Dorien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten