13 november 2011

Intro: what's up with this?

Ik zou kunnen beginnen met me voorstellen, maar wie kan dat nu al een barst schelen? Right.
Meteen over naar waar deze blog om draait! Het begon met het idee om alles rond mijn fitness- en gezondheidsavonturen bij te houden in een mapje, puur voor mezelf. Toen kwam ik op het geniale plan om meteen een blog te starten; hoe origineel is dat! *ahum* Ik ben in deze lifestyle gerold dankzij internet, en dit initiatief sluit de cirkel. Het voelt gewoon juist.

Wat je hier kan verwachten zijn updates over mijn at home fitnessroutines, voedingsideetjes, gezondheidstips en hier en daar wat leuke plaatjes. Dit alles het liefst verpakt met een knalroze strik. Het is niet omdat ik serieus aan een fitte lifestyle toegewijd ben, dat het geen gezellige bende kan worden. Integendeel! Dit is werkelijk het leukste, meest spannende hoofdstuk waar ik mee begonnen ben in mijn vrije tijd.


I'm ready for it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten