23 november 2011

Motiverende muziek

Muziek doet wat met een mens. In welke stemming ik ook ben; er zijn altijd wel nummers die me bijstaan. Soms gaat het om de tekst, soms om de melodie. Als ik in de file sta te stressen om 07u00, is Riverside (Motherf*cker) mijn ultieme oppepper (en ook die van file-lotgenoten eens ze mijn moves achter het stuur opmerken). Bij spannende en belangrijke gebeurtenissen gooi ik Miley's 'The Climb' op. Ze is dan wel omstreden, maar ze zorgt er toch telkens voor dat ik met opgeheven hoofd mijn zenuwen van me afgooi. En ja, zo kan ik doorgaan met voorbeelden geven.

Muziek kan ook bij het sporten die extra boost geven.

 
Voel je jezelf nu spontaan een kick-ass bokskampioen, or is it just me?

Nee, 'Eye of the Tiger' zal me meer lachspieren opleveren dan iets anders. Aanschouw een greep uit mijn persoonlijke favorieten!
  • Opwarmertjes:
    • Rihanna & Nicki Minaj: Fly
    • Nicki Minaj: Moment 4 Life
    • Nelly Furtado: Forca
  • Up tempo 

    • Britney Spears: Up 'n Down ; 
    • Britney Spears: Gasoline
    • Britney Spears: Me Against the Music
    • Beyonce: Run the World
    • Beyonce: Get Me Bodied
    • Don Rimini: Let me backup (Crookers remix)
    • Limp Bizkit: Rollin'
    • Missy Elliot: We Run This
  • Wanneer het moeilijker wordt
    • Eminem: Till I Collapse
    • Linkin Park: Breaking the Habit
    • Linkin Park: One Step Closer
    • Manu Le Malin


Wat zijn jullie favoriete tracks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten