21 november 2011

Naar de fitness?

Hoi iedereen,

De laatste dagen ben ik zwaar aan het twijfelen of ik al dan niet voor een fitnessabbo ga. Ik heb alvast een gratis dagpas aangevraagd bij Healthcity en I-fitness, en kan niet wachten om er gebruik van te maken. Je kunt ze online aanvragen. Als het fitnesscenter in je buurt geen gratis dagpas aanbiedt, zou ik gewoon vragen of je niet 1 dag gratis mag proberen of tegen een kleine vergoeding. Toch logisch dat je niet meteen voor een insane duur jaarabbo gaat, right?

Ik ben een enorme fan van de at home workouts, maar vroeg me af: what comes next?
Ook wil ik terug kunnen gaan lopen, maar de koude buiten houdt me tegen. Het lopen warmt uiteraard op, maar die gure wind in mijn gezicht en oren droogt mijn huid enorm uit én ik krijg er enorme hoofdpijn van. Been there, done that.  Daarboven vind ik het te eng om in het donker te lopen op mijn eentje..
De fitness heeft ook andere extra's die ik graag zou willen gebruiken. Denk aan professionele metingen en schema's; sauna/infraroodcabines, zonnebank, groepslessen. Me likey!

Wat ik enorm jammer vind, is dat de centra geen prijzen willen geven op de website. Ik houd mijn hart al vast voor het moment dat ze ter plaatse het prijskaartje tonen. Daarnaast bedenk ik me dat ik wel eens in een levensveranderende fase zou kunnen zitten. Ik ben nl. afgestudeerd en op zoek naar een andere fulltime baan. Nu verdien ik nog centjes met meer uren in mijn studentenwerk. In mijn 'sector' is echter niet veel werk, en het is goed mogelijk dat ik elke dag 3u gewoon onderweg ga zijn (if not more). Ja, ik heb veel over voor mijn droomjob.  Maar zou ik dan nog tijd hebben voor fitness? En vriendlief en ik willen dan een huisje kopen; ga ik dan wel genoeg geld overhouden elke maand?

Dilemma, dilemma! Ik post in ieder geval mijn bevindingen als ik de dagpasjes heb gebruikt. Ik ben enorm nieuwsgierig! Hier alvast de reclamefilmpjes van de 2 centra!

  • I-Fitness


  • Healthcity

Geen opmerkingen:

Een reactie posten